Tanulófüzetecske
Ötlettár

Ezt a kis füzetet 55 lapos cigánykártyához készítettem, jól kereshető jegyzetnek. 11x9 cm az egész. A tartalma nem az én találmányom. Marisa Percevo: Hogyan jósoljunk cigánykártyából c. könyve az alap. Tulajdonképpen csak szétszedtem a könyvet, lamináltam, és a lehető legegyszerűbb módon, kulcstartó karikákkal összefűztem. Azért jutottam erre a megoldásra, mert önmagában a könyv szerkesztése szerintem nem praktikus, de kifejezetten lényegretörő, hasznos kártyaolvasási információkat tartalmaz. El tudtam képzelni, mint tanulókártya, ezért a megszerzése után rögtön az átalakítására gondoltam.

A forma előnyei: kicsi, hordozható, felakasztható, könnyen forgatható, körbelapozható pillanatok alatt, de random kinyitás/nap rutin is végezhető vele, lekávézható, morzsázható, mosható, tartós, bővíthető laminált jegyzetekkel, vagy tapadós post-itekkel, illetve alkoholos filccel. Még az unokáim is mutogatni fogják, milyen eszement, beteges cuccokkal foglalkozott a nagyi.

A forma hátrányai: A lapokon már csak az alkoholos filc marad meg. A könyv két részletben él tovább, mivel a két ismertetett kirakás és a kártyalapok más formátumúak. Vesztek az oldalszámok. Munkás a megvalósítás, és munkás lehet a bővítés is. Mégiscsak egy új könyvet vagdostam széjjel, és műanyagot is használtam, sok a leeső darab, nem túl környezetbarát. 

Végszó: Az egész művelet ára 1500 - 5000 Ft között ingadozhat, kinek milyen lehetőségei vannak. Beleértve a könyv ára, vagy fénymásolás, laminálás, kulcstartókarikák. A könyvért fizettem, a laminálást okosban oldottam meg, 12 db A/4 fóliát vett igénybe, a kulcstartó karikákat pedig itthon a kacatosból szedtem össze. Kb. 3-3,5 órát vett el a szabadidőmből a vágás, laminálás, újabb vágás és összeállítás folyamata első próbálkozásra. Bakiztam is rengeteget, ha újból csinálnám nem teljesen így fognék hozzá. A tartósságát az idő fogja igazán megmutatni. Szerintem már csak a tapasztalatért is megérte, hiszen hasonlót saját jegyzetből is lehet készíteni. Alkotáshoz is felhasznáható ötlet, mint minimalista és egyedi könyvkötő módszer. Illetve laminálással használható kártya is gyártható. Természetesen azt nem kell kijuggatni, befűzni.

A bejegyzés trackback címe:

https://spiritorama.blog.hu/api/trackback/id/tr4017847253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Spiritorama

Friss topikok

süti beállítások módosítása